چند نسل پیش به نظر می رسید که ما به منابع بی پایان دسترسی داریم.

جهان از پتانسیل های بکار رفته استفاده نمی کرد و ما تصور می کردیم مواردی مانند گاز ، نفت و حتی زغال سنگ بی نهایت است. اکنون ، متوجه شده ایم که چقدر در اشتباه بوده ایم .

استفاده مداوم ما از منابع این سیاره به این معنی بوده است که ما در مبارزه با مسائلی مانند گرم شدن کره زمین و انتشار گازهای گلخانه ای ناکام مانده ایم. ما مجبور هستیم یا شیوه زندگی بهتر و پایداری را پیدا کنیم یا با انقراض روبرو شویم.

خبر خوب؟ ما در حال پیشرفت هستیم.
بازاریابی سبز
درست همانطور که مصرف کنندگان انفرادی با کاهش مصرف انرژی و بازیافت زباله های خود ایفای نقش می کنند ، شرکت های سازگار با محیط زیست نیز تلاش می کنند برای ایجاد تغییر نیز تلاش کنند. بهترین برند های سازگار با محیط زیست به سرعت به دلیل تعهد خود به محیط زیست و توانایی آنها در الهام بخشیدن به شیوه های پایدارتر در صنایع ، به سرعت شهرت قدرتمندی کسب می کنند.

فارغ از این مسائل ، گذشته از مشارکت در یک سیاره سالم تر ، کسب و کارها نیز در حال کشف یک استراتژی سبز و سازگار با محیط زیست هستند . این حرکت به آنها قدرت لازم برای رشد و شکوفایی در یک بازار جدید را می دهد. در این مقاله برندهای سبز ، ما می خواهیم به برخی از شرکتهای دوستدار محیط زیست نگاه بیاندازیم ، و آنچه را می توان از آنها یاد گرفت.

منظور از برند سازگار با محیط زیست چیست ؟

دوران جدید دوستدار محیط زیست در حال افزایش است ، و همه جوانب و حواشی آن قابل لمس است .

سازمانها با هر اندازه ای به سرعت کشف می کنند که مصرف کنندگان امروزه چیزی بیش از محصولات و خدمات مناسب می خواهند. مشتریان شما می خواهند احساس کنند که پول خود را صرف یک برند می کنند. آنها می توانند در مورد آنها احساس خوبی داشته باشند در نتیجه ، شرکت های برتر سازگار با محیط زیست در حال حاضر شرکت هایی هستند که بیشترین قدرت بازار را دارند.

بیش از ۹۰٪ مدیرعاملهای امروز بر این باورند که پایداری زیست محیطی برای موفقیت ضروری است. از آنجا که گروه های مصرف کننده همچنان مطالعات خود را در مورد افزایش تقاضا برای شیوه های سازگار با محیط زیست در کسب و کار منتشر می کنند ، می توان به راحتی اهمیت یافتن ابتکارات سبز را مهم دانست. کمپانی ها را وادار می کند که فراتر از اصول ابتکار عمل مسئولیت اجتماعی شرکت خود بیاندیشند ، و از طریق زیر شروع به ایجاد تفاوت واقعی در جهان کنند :

محصولات و خدمات پایدار.
نقشهای جدید مانند رئیس ارشد پایداری.
انتشار گزارش های زیست پایداری برای شفافیت نتایج.
برندهای سازگار با محیط زیست یا برندهای سبز ، شرکت هایی هستند که برخی از بزرگترین تهدیدات پیش روی سیاره ما را می شناسند و می دانند چگونه می توانند با روشهای منحصر به فردی برای غلبه بر این مسائل اقدام کنند. این سازمان ها فقط از بسته های بازیافت شده استفاده نمی کنند و یا ترموستات های خود را در زمستان پایین نمی آورند. بسیاری از برندهای سازگار با محیط زیست نیز در ابتکارات جدیدی سرمایه گذاری می کنند که نحوه عملکرد آنها در یک سطح اساسی تغییر می کند.

این نسل در حال حاضر بزرگترین جمعیت شناختی مصرف کننده در جهان است و به عنوان نسل سبز نیز شناخته می شوند. اگر می خواهید از فردا برای مشتریان تجدید نظر کنید ، پس باید کاری را برای محیط زیست انجام دهید.

مزایای دیگر برندهای دوستدار محیط زیست شامل موارد زیر است :

کاهش فشار تعدیل کننده ها :
اکنون گروه ها و مجموعه های کنترل کننده محیط زیست شرکت ها را تحت نظارت دقیق قرار می دهند. با آگاهی بیشتر دولتها از تهدیدهای ناشی از شیوه های نامساعد محیط زیست ، بسیاری از کشورها اکنون همه برند ها را به تبدیل شرکت های سازگار با محیط زیست ترغیب می کنند. در نتیجه ، اگر نتوانید به شیوه های مناسب و زیست پایدار درگیر شوید ، می توانید با جریمه و عواقب جدی روبرو شوید که شروع کار را سخت تر می کند. منطقی است که از ابتدا از این نوع مسئله در بسیاری از کشورها جلوگیری شود.

کاهش هزینه ها :
بسیاری از شرکت ها تصور می کنند که تبدیل شدن به یک برند سازگار با محیط زیست هزینه ساز است. با این حال ، واقعیت این است که متعهد شدن به رویه های زیست پایدار می تواند تأثیر مثبتی بر خط مشی شما بگذارد. برای مثال ، در بسیاری از نقاط جهان ، کاغذ بازیافت شده ارزان تر است. علاوه بر این ، رویه هایی مانند کاهش مصرف انرژی در دفتر باعث کاهش صورتحساب و کاهش هزینه در دراز مدت خواهد شد.

کارآفرینی اجتماعی
به عنوان مثال به Seventh Generation نگاه کنید. این شرکتِ تمیزکننده ، صنایع پاک کننده را با محصولاتی تبدیل کرده است که سموم مضر و مواد شیمیایی مضر را که سایر کسب و کارها این بخش برای چندین دهه به آن اعتماد کرده اند کاملاً از بین می برد. برای تبدیل شدن به یکی از مارک های آگاهانه در جهان ، باید تجارت را از ابتدا شروع کرد و فرمول منحصر به فرد خود را برای تمیز کردن پیدا کرد. با این حال ، نتایج کار سخت شرکت قابل توجه بود. Seventh Generation اخیراً در صدر لیست سالانه “بهترین برای محیط زیست” Forbes قرار گرفته است.

این روند به رهبران تجارت فردا نیز گسترش می یابد. حدود ۸۸٪ دانش آموزان مدرسه تجارت می گویند که فکر می کنند موضوعات اجتماعی و زیست محیطی برای برندسازی تجارت بسیار مهم است. علاوه بر این ، کارآفرینان بار اول بیشتر واحدهای کسب و کار استراتژیک و نقاط تمایز خود را در زمینه حفاظت از محیط زیست پایه گذاری می کنند.

ظهور شرکتهای سازگار با محیط زیست

بنابراین ، چرا برندسازی سازگار با محیط زیست یا برندسازی سبز بسیار مهم شده است؟

بسیاری از این روند مربوط به تغییر نگرش مشتریان امروزی است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیر بشر بر محیط زیست آگاه هستند. Nielsen Global Sustainability نشان می دهد که ۶۶٪ از مردم گفتند که خوشبختانه مبلغ بیشتری را برای محصولات کسب و کارهای سازگار با محیط زیست می پردازند. علاوه بر این ، مطالعات بیشتر در مورد Harris Interactive نشان داد که ۸۲٪ از مشتریان در مورد سابقه ثبت زیست پایداری یک تجارت را تحقیق می کنند.

دانشمندان در سراسر جهان توافق کردند که اگر ما بخواهیم از سیاره خود محافظت کنیم ، باید دنیا را تغییر دهیم. در واقع ، برخی از مطالعات نشان می دهد که اگر به زیست پایداری نپردازیم ، می توانیم تهدید قابل توجهی برای تمدن بشری در ۳۰ سال آینده شاهد باشیم.

مقالات پیشنهادی
گواهینامه لید چیست و چرا باید توسط کسب و کارهای کوچک آنرا بکار گیرند ؟
مصرف کنندگان عصبانی در همه جا هستند و همه آنها برای حمایت از محیط زیست با صرف هزینه های عمدی بیشتر پول خود را برای شرکت های سازگار با محیط زیست یا برندهای سبز صرف می کنند. طبق تحقیقات اقتصادی ، مصرف کنندگان امروزه در هنگام تعیین اینکه از چه کسی خرید کنند ، موقعیت دوستدار محیط زیست یک تجارت را با قیمت و ویژگی های محصول مقایسه می کنند.

تغییر قابل توجهی در رفتارهای خرید مشتری ، همراه با تمایل به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات شرکتهای سازگار با محیط زیست ، نیاز برندهای امروزی را برای ایجاد تفاوت در ابتکارات برندسازی سبز تقویت کرده است. از روز اول ، سازمان ها باید با دقت فکر کنند که چگونه می توانند تعهد به مراقبت از محیط زیست را در هویت برند خود وارد کنند.

به جهانیان نشان ندهید که می توانید چیزی را به محیط زیست برگردانید ، و می توانید انتخاب عظیمی از مشتریان بالقوه را از دست بدهید. با این حال ، شما فقط نمی توانید با مارک سازگار با محیط زیست شماره گیری کنید – باید آن را جزئی از DNA خود قرار دهید. به عنوان مثال به Numi Organic Tea نگاه کنید.

این شرکت چای سازگار با محیط زیست فقط صحبت نمی کند. عمل هم می کند. هر آنچه را که انجام می دهد ، به مأموریت خود برای زیست پایداری ، از بسته بندی های زیست محیطی و سبز ، کمک های مالی به موسسات غیرانتفاعی زیست محیطی و پیگیری انتشار کربن ، مرتبط می سازد. چای نومی همچنین مغز ابتکار OSC2 است که مدیر عامل و رهبران تجارت از سراسر جهان را برای سرمایه گذاری در رویه های زیست پایدار تر گرد هم می آورد.

تقاضا برای برندهای سبز و سازگار با محیط زیست رو به افزایش است ، اما شما باید معتبر باشید.

مزایای برندهای سبز و دوستدار محیط زیست

اگر می توانید یک برندسازی اصیل و اختصاصی سازگار با محیط زیست ایجاد کنید ، مزایای آن قابل توجه است. در منظر فزاینده ای از لحاظ آگاهی اجتماعی ، مصرف کنندگان بیشتر وقت و هزینه خود را صرف مشاغلی می کنند که نشان دهنده ارزش های آنها است.

مطالعات نشان می دهد که ۹۰٪ نسل هزاره هر روز مشاغل سازگار با محیط زیست را نسبت به همتایان غیر زیست پایدار خود انتخاب می کنند. در حقیقت ، یکی از بزرگترین مزایای ابتکارات سبز برای شرکتهای سازگار با محیط زیست و برندهای سبز ، توانایی بیشتر در درخواست تجدیدنظر در نسل هزاره است.

تصویر بهتر از برند تجاری :
مهمتر از همه ، برای ایجاد یک تصویر خوب از برند فقط یک لوگوی عالی نیاز نیست. تعهد شما به رویه های زیست پایدار به مصرف کنندگان شما نشان می دهد که شما فقط به سود علاقه ندارید. درعوض ، با نشان دادن اینکه به همان مسائل اجتماعی و محیطی که انجام می دهند اهمیت می دهید ، می توانید با مشتری هدف خود ارتباط برقرار کنید. شرکتهای سازگار با محیط زیست از شهرت قوی تری بهره مند می شوند.


وبلاگ ماندگار زیست ,، ,محیط ,های ,سازگار ,یک ,محیط زیست ,سازگار با ,با محیط ,می کنند ,برندهای سبز ,مصرف کنندگان امروزهمنبع

بخش بندی سبک زندگی در بازاریابی و تبلیغات چیست؟

اهمیت چاپ صحیح در کارت ویزیت

ارتباط با مشتریان فراتر از اهداف اقتصادی تبلیغات

روش ارائه کارت ویزیت

بررسی انواع کارت ویزیت

استراتژی های بازاریابی سبز

نکات کلیدی در طراحی تراکت تبلیغاتی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Psychology24 akhbar tecnolozh12 خرید و فروش لوازم یدکی لودر w120 خرید عروسک برای نوزاد هلدر test ارزان سرا coronavirus معرفی کالا ترازوی ارزان